System posiada panel administracyjny w którym wprowadza się materiały (włącznie z grupowaniem) oraz kolory elementów. Do tego dodaje się kalkulatory w których dopuszczalne są tylko dane kombinacje grup materiałów i elementów. Każdy kalkulator może mieć ograniczenia minimalnych i/lub maksymalnych rozmiarów. Pozwala to na tworzenie kalkulatorów o różnych współczynnikach cenowych.
W danym kalkulatorze można na raz wybrać kilka rolet z ograniczeniem do danego zakresu rozmiarów i kolorów dostępnych w bieżącym kalkulatorze. Po wypełnieniu danych technicznych podaje się dane kupującego, dane do faktury i wysyłki. Zamówienia są zapisywane w bazie oraz informacje z danymi zamówienia są wysyłane drogą mailową. W panelu admina pracownicy mogą prowadzić obsługę zamówień. Widzą co jest do produkcji, mogą aktualizować status zamówienia: nowe, przyjęte do realizacji, realizacja, pakowanie i wysyłka, wysłane, anulowane oraz sytuacja wyjątkowa. Zamówienia mają priorytety do łatwiejszego zarządzania produkcją.